ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΥΤΟ ΒΑΠΤΙΣΤΗΚΕ "ΑΓΡΥΠΝΟ ΚΩΜΑ" ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΟ ΑΓΡΥΠΝΟ ΚΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.
Τρίτη 21 Αυγούστου 2012
ΕΚΤΑΚΤΟ: Η "ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ" ΤΗΣ WIND ΣΤΑΘΕΡΗΣ, Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΤΟΥ ΟΤΕ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ 12 ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ: ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ Η ΕΤΑΙΡΙΑ INFOPRO ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ WIND. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΠΑΝΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ: ΑΝΘΡΩΠΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ INFOPRO, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ "ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ" ΤΗΣ WIND - ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΔΕΝ ΤΗ ΛΕΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ - ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ" ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΩΝ ΤΟΥ 13800, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ: ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ. ΔΕΙΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
Δεν είχα σκοπό σήμερα να κάνω ανάρτηση, αλλά έφτασα στα όρια της ΤΡΕΛΛΑΣ σήμερα με τις δυο εν λόγω εταιρίες. Κυρίως με τη WIND. Εξηγώ: είμαι συνδρομήτρια WIND συμβόλαιο στο κινητό μου από το 2003. Στην πορεία έκανα πακέτο FAMILY όπου έβαλα και τον άντρα μου (συμβόλαιο) και τη μεγάλη μου κόρη (καρτοσυμβόλαιο), επιπλέον έκανα μια σύνδεση WIND Mobile Internet επειδή ήταν προσφορά (μη φανταστείτε "Πίου Πίου Πίου". Εδώ Αργοστόλι είμαστε ακόμα Πίιιιιιιιιιιιιου.... Πίιιιιιιιιιιιιιου... GPRS. Το χρησιμοποιώ στα ταξίδια μου - τα οποία ΔΥΣΤΥΧΩΣ έχουν να κάνουν σχεδόν πάντα με ιατρικά θέματα). Συνολικά δλδ, 4 αριθμοί στη Wind κινητή. Δεν είχα το παραμικρό παράπονο από την εξυπηρέτση πελατών της WIND, μέχρι χτες. Ειδικά δε το κατάστημα εδώ Αργοστόλι, οφείλω να πω ότι με έχει εξυπηρετήσει πάμπολλες φορές σε περιπτώσεις που χρειάστηκα επίλυση κάποιου θέματος, και τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο.
Στο σταθερό έχω ΟΤΕ + Connx, επειδή αφενός είναι το πιο σταθερό Internet, αφετέρου δεν θέλω επουδενί να χάσω το μέιλ με domain otenet που χρησιμοποιώ, για πρακτικούς ΚΑΙ συναισθηματικούς λόγους (το λογαριασμό το δημιούργησε η αδελφή μου. Ο αριθμός του τηλεφώνου είναι ο παλιός του φωτογραφείου της. Θα συντηρώ τον αριθμό και το μέιλ μέχρι να πεθάνω, κι ας πληρώνω παραπάνω λόγω ISP OTE).
Στο πατρικό μου οι γονείς είχαν ΟΤΕ. Με παίρνουν τηλέφωνο μια μέρα από εταιρία που πουλάει πακέτα Wind, και ενώ η συνήθης αντίδραση είναι να δηλώσω ευγενικά ότι δεν ενδιαφέρομαι, αυτή τη φορά ήταν τόσο δελεαστικό το πακέτο που αποφάσισα να το κάνω. ΤΙ ΤΟ'ΘΕΛΑ. Με ενημερώνουν οι πολύ ευγενικές και εξυπηρετικές υπάλληλοι (θα αναφερθώ σε αυτές ξανά πιο κάτω, οι μόνες που είδαν το πρόβλημα που προέκυψε με ανθρώπινη ευαισθησία και τις ευχαριστώ) της εταιρίας InfoPro ότι θα πρέπει να μου στείλουν κάποια έγγραφα για υπογραφή, τα υπογράφω και τα επιστρέφω και μου έρχεται SMS από Wind ότι η προγραμματισμένη ημ/νία ενεργοποίησης είναι η 29/08/2012. Πολύ ωραία μέχρι εδώ. Κάπου εδώ ξεκινάει η παράνοια. Το Σάββατο το πρωί με παίρνει η μάνα μου τηλέφωνο από το κινητό της για να με ενημερώσει ότι μάλλον το σταθερό έχει βλάβη. Καθόλου απίθανο, έχει ξανασυμβεί, αν και πήγε το μυαλό μου στη Wind, δεν έδωσα σημασία, τι να κάνω άλλωστε, Σαββατοκύριακο ήταν. Δευτέρα πρωί παίρνω ΟΤΕ 13888. Με ενημερώνουν ότι δεν υπάρχει καμία βλάβη, και ότι δεν ανήκω πλέον στο δίκτυό τους γιατί έχω κάνει φορητότητα στη Wind. Μου πρότειναν να έρθω σε επικοινωνία με τη Wind (πρώτο μπαλάκι, 15-love). Ωραία, παίρνω 13800 Εξυπηρέτηση Πελατών της Wind και μιλάω με τον κ. Μπ., ο οποίος με ενημερώνει ότι ο ΟΤΕ δεν έχει παραδώσει τη γραμμή και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Να πάω στον ΟΤΕ (15-all). Ντύνομαι βγαίνω πάω στον ΟΤΕ, μιλάω με τον τεχνικό προϊστάμενο κ. Μ, ο οποίος με ενημερώνει ότι αυτός απλά "εκτελεί κωδικούς, ούτε ονόματα κοιτάει, του έρχεται εντολή από πάροχους για φορητότητα και τις εκτελεί γιατί αν δεν το κάνει θα βρει το μπελά του με τον πάροχο. Να πάρω τη Wind" (30-15 το σκορ τώρα). Παίρνω ξανά 13800 και μιλάω με τον κ. Λ. Επί 40 λεπτά κάναμε κύκλους, όπου μου εξηγούσε τη διαδικασία: η Wind έχει ημ/νία ενεργοποίησης 29/08, δεν μπορεί να κάνει τίποτα μέχρι να παραδώσει τη γραμμή ο ΟΤΕ. Και να του λέω εγώ "ποιος έδωσε εντολή για φορητότητα; Ο υπάλληλος του ΟΤΕ μύρισε τα δαχτυλά του ότι εγώ θέλω να αλλάξω φορέα;" "Όχι, η εντολή δεν έφυγε από μας, έφυγε από την ΕΔΑ" (ή κάτι τέτοιο) "Ωραία, κι άλλος μπήκε στη μέση τώρα. Τι είναι η ΕΔΑ;" τον ρωτάω, με βάζει στην αναμονή και μου απαντάει μετά θριαμβευτικά ότι είναι ο ενδιάμεσος φορέας που διαχειρίζεται ΟΛΕΣ τις αιτήσεις φορητότητας από ΟΛΟΥΣ τους παρόχους. "Και στην ΕΔΑ ποιος έδωσε εντολή;" Στο σημείο αυτό μηδενιζόταν το κοντέρ και ξανάρχιζε ο κύκλος από την αρχή, μέχρι που έχασα την υπομονή μου και του υπενθύμισα ότι το τμήμα που δουλεύει λέγεται Customer Service. "Εγώ είμαι Customer, εσύ είσαι Service. Αν δεν είχα πρόβλημα δεν θα χρειαζόμουν τις υπηρεσίες σου και δεν θα σε κούραζα. Βρες μου λύση στο πρόβλημα!!!" Άντε πάλι απ'την αρχή να θέλει να μου εξηγήσει τη διαδικασία, εγώ να έχω φτάσει στο σημείο να ουρλιάζω πλέον, όχι μόνο από νεύρα αλλά απόγνωση: το ανενεργό εδώ και 3 μέρες τηλέφωνο είναι σε ένα σπίτι όπου υπάρχουν οι δυο υπερήλικοι γονείς μου και η ανήμπορη αδελφή μου. Και να παρακολουθώ αγώνα τέννις μεταξύ ΟΤΕ και WIND, εγώ στη μέση σε μια γκρίζα ζώνη όπου ούτε ΟΤΕ έχω, ούτε WIND (ενώ είμαι σίγουρη ότι ο λογαριασμός είτε της μιας είτε της άλλης ή και των δυο τρέχει) και ότι θα πρέπει να παραμείνω στη ζώνη αυτή για 11 μέρες, τη στιγμή που έχω προγραμματίσει ταξίδι για γιατρό στην Αθήνα την Τετάρτη. Τον ενημερώνω ότι ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΤΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ, ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ 10:00 ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ. Μου λέει "θα σας πάρει ο προϊστάμενος να σας εξηγήσει τη διαδικασία". "Ρε ανθρωπέ μου, δεν θέλω να ξανακούσω τη διαδικασία, την κατάλαβα. Εδώ έχουμε πρόβλημα. Έχουν γίνει λάθος χειρισμοί, είτε από σας είτε από τον ΟΤΕ. Εγώ έκανα τις ενέργειες που μπορούσα: πήγα στον ΟΤΕ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΣΑΣ. ΛΥΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙΤΕ!!!". Φτάνουμε λοιπόν στη σημερινή μέρα. Εννοείται ΚΑΝΕΙΣ δεν με έχει πάρει τηλέφωνο. Κατά τις 10:30 ξαναπαίρνω 13800, για να μιλήσω αυτή τη φορά με την κα. Γ.Α. Ξανά από την αρχή τη διαδικασία. Μα ήθελα νάξερα, όλοι οι υπάλληλοι της "εξυπηρέτησης" πελατών WIND την ίδια "κασέτα" παίζουν; Αναγκάστηκα να κάνω αυτό που σιχαίνομαι περισσότερο: βλέποντας την ώρα να περνάει και το πρόβλημα να παραμένει, ΚΛΑΦΤΗΚΑ. "Κοπέλα μου, εδώ υπάρχει πρόβλημα. Φεύγω αύριο ταξίδι - για γιατρό, όχι για διακοπές! - και αφήνω πίσω μου ένα σπίτι με 3 ανήμπορους ανθρώπους. Σε παρακαλώ, δες το με ανθρώπινη ευαισθησία. Μπες στη θέση μου. Δεν μπορώ να φύγω ήσυχη με το θέμα αυτό να εκκρεμεί! Δεν μπορώ να φύγω και να αφήσω 3 ανθρώπους χωρίς τηλέφωνο! "Κυρία Θεοφιλάτου, σας καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά η διαδικασία..." Πλέον ΟΥΡΛΙΑΖΑ. με άκουγε η μικρή μου που ούρλιαζα, έκλαιγε. Και η υπάλληλος να επιμένει στη διαδικασία, εγώ να παραμένω στη γνωστή γκρίζα ζώνη, να ζητάω να μιλήσω με ανώτερο και να μου λέει θα προωθήσει το αίτημά μου, τελικά κλείνω κλαίγοντας, από απόγνωση. Τελευταία προσπάθεια με τα κεντρικά γραφεία της Wind, στο 2106158000. Απαντάει η κα. Κ. Ξανά η ιστορία από την αρχή, με αφήνει στην αναμονή, σκέφτομαι "επιτέλους η γυναίκα ψάχνει να βρει λύση". Μετά από λίγο μου λέει "σας καταλαβαίνω κα. Θεοφιλάτου, αλλά λυπάμαι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γιατί η διαδικασία..." Εκεί δεν άντεξα, της ούρλιαξα "είστε πιστοποιημένοι κατά ISO 9000;" Ε, ναι μου απαντάει. "ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ISO, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ TROUBLESHOOTING, CONTINGENCIES, ΕΚΤΑΚΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ". Σαν να μιλάω σε τοίχο. Πλέον, έχω χάσει κάθε ίχνος ψυχραιμίας και ουρλιάζω "ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ - ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΧΤΕΙ - ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΗ, ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΟΥ ΝΕΚΡΟ, ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΥΨΩ ΞΑΝΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΜΟΙΡΟΛΑΤΡΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ WIND ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ, Η ΣΠΑΝΙΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;" Ασυγκίνητη. Κλαίω. Με ρωτάει αν υπάρχει κάτι άλλο στο οποίο θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει. Πείτε μου: τι απαντάει κανείς σ'αυτό;;; Kαι το τελειωτικό χτύπημα;;; "πριν κλείσετε, ακούστε και το μήνυμα της WIND" Ουρλιάζω με όλη μου τη δύναμη "ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;; ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΏΡΑ;;;;;;' αλλά ήταν αργά, ήδη ακουγόταν η μουσική της WIND. Πλέον έχω καταρρακωθεί. Κλαίω με λυγμούς, για την "τύχη" μου, τη μοναξιά μου χωρίς τα αδέλφια μου, το άγχος μου για την ιατρική εξέταση της κόρης μου μεθαύριο, το άγχος μου που θα αφήσω μόνους τους γονείς μου και την αδελφή μου χωρίς τηλέφωνο επειδή δεν μπορούν να συνεννοηθούν δυο εταιρίες. Κλαίγοντας, παίρνω τηλέφωνο την ευγενική εταιρία που μου πρότεινε το πακέτο Wind. Επιτέλους με άκουγε με ανθρώπινο ενδιαφέρον η κα. Θ., να κλαίω και να της εξηγώ το προβλήμά μου, και με κλείνει για να χειριστεί την υπόθεση ως επείγουσα, αφού κράτησε τα στοιχεία μου για να με ενημερώσει. Ακόμα δεν με έχει πάρει τηλέφωνο. Μου αρκεί που με άκουσε ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ, όχι ως κασετόφωνο. Ήταν η μόνη με την ευαισθησία και το θάρρος να ΣΚΕΦΤΕΙ το ενδεχόμενο να παρακάμψει διαδικασίες για να βρει λύση. Μου αρκεί η κίνηση.
Και για να κλείσω επιτέλους το σεντόνι: Προς WIND: ΤΗΝ ΟΔΥΝΗΡΗ ΑΥΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΘΑ ΤΗ ΜΕΤΑΔΩΣΩ ΣΕ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΠΟΡΩ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ/ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ ΑΝ ΜΟΥ ΤΑ ΖΗΤΉΣΕΤΕ. Ο,ΤΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ 11 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΑΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ Η ΑΘΕΜΙΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ OTE ΚΑΙ WIND, ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΜΑΘΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ. ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ Α) ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ Β) ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΜΟΥ ΟΔΥΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΑΣ Γ) ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΞΟΔΕΨΕΙ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ.
Να σημειώσω ότι δυο υπάλληλοί σας μου υποσχέθηκαν σήμερα ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ανώτερός τους για το θέμα. ΚΑΝΕΙΣ δεν με έχει πάρει ως τώρα, και είναι 16:15. Έχω μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να βάλω WIND σταθερή. Και τέλος, αν θέλετε να επιβεβαιώσετε ότι α) τα προβλήματα που επικαλούμαι είναι πραγματικά β) δεν είμαι τρελή κι αλλοπαρμένη γενικώς, σας παροτρύνω να διαβάσετε τις προηγούμενες αναρτήσεις μου στο blog αυτό. Να περιμένω απάντηση;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τελικά η κα. Μ. από την InfoPro, με ευαισθησία και επιμονή κατάφερε να εντοπίσει πού ήταν το πρόβλημα. Με πήρε τηλέφωνο στις 8 το βράδυ, και μου είπε ότι μετά από 10 (!!!) τηλεφωνήματα όπου την έκαναν κι αυτή μπαλάκι μεταξύ WIND και ΟΤΕ αν και τόνιζε ότι πρόκειται για επείγον θέμα, κατάφερε να αποσπάσει από τον ΟΤΕ ότι τελικά το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ. Μάλιστα. Τώρα πείτε μου τι πρέπει να κάνω εγώ. Να πάω στο γραφείο του κ. Μ. εδώ στο Αργοστόλι και να του πω στα ίσια ότι είναι (άσε δεν το γράφω) που με κορόιδεψε;;; Να πάρω ξανά στην "εξυπηρέτηση πελατών" του 13800 και να τους πω ότι είναι άχρηστοι αναίσθητοι (άσε δεν το γράφω) που αυτό που ήταν ΔΙΚΗ τους υποχρέωση - να εξυπηρετήσουν ένα πελάτη σε πολύ δύσκολη θέση - το έκανε τελικά μια γυναίκα που η μόνη της υποχρέωση ήταν να μου πουλήσει ένα πακέτο τηλεφωνίας; Δεν θα πω τίποτα. Θα περιμένω αύριο να εκτελεστεί η επείγουσα εντολή επισκευής της βλάβης που κατέθεσε η κα. Μ. από InfoPro, και μετά θα λάβω τα μέτρα μου. Γιατί είναι τόσο χοντρόπετσοι όλοι τους, που μπορεί να θελήσουν να με εκδικηθούν για ΑΛΛΗ μια φορά και να με ξαναβάλουν σε κύκλους. Άσε, να λυθεί πρώτα το πρόβλημα, και μετά τα ξαναλέμε. ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ: ΣΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ. ΕΣΕΙΣ ΑΒΟΥΛΑ, ΑΝΑΙΣΘΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΤΕ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, Η ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗ ΣΑΣ "ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ", ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ-ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ Κ..ΟΣ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΟΥΝ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ: ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΔΕΝ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ, ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΚΩΛΩΝΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ. Τότε θα καταλάβετε. Και θα ντραπείτε. ΠΟΛΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρόμοια περιπέτεια, όταν ανέθεσα κάποια Χριστούγεννα σε μια τάδε εταιρεία τηλεπικοινωνιών να μου δώσει διαδίκτυο κλπ, αναλαμβάνοντας να πάρει την σταθερή σύνδεση από τον OTE (ή OTENET, θα σε γελάσω).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πάροχος έκοψε την σύνδεσή μου, αλλά η νέα εταιρεία δεν πήρε την γραμμή για να με συνδέσει. Αφού μίλησα με πάμπολλους ανθρώπους και πέρασα μύρια κύματα, "λάθος" από την εταιρεία εγκαταστάσεων, "λάθος" στην αίτησή μου, "λάθος" στην αίτησή τους προς τον πάροχο, κλπ, έφτασα στο ζουμί : δεν είχαν κατάλληλο δίκτυο στην περιοχή μου.
Τελικά, περί το τέλος Μαρτίου έγινε ανάκληση όλων των αιτήσεων, ξαναγύρισα στον αρχικό πάροχο, τους επέστρεψα τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα και μου επέστρεψαν την προκαταβολή. Στο τρίμηνο της αναστάτωσης μιλούσαμε με κινητά και εξυπηρετούσα τις διαδικτυακές ανάγκες μου (ιστολόγια, e-mail) από internet cafe.
Καλά ξεμπερδέματα και πρωτίστως υγεία σε όλους.
Ευχαριστώ κ. καθηγητά:) Το λάθος σου ήταν ότι δεν έκανες γνωστή την ταλαιπωρία σου. Κάποτε πρέπει να σπάσει αυτό το πράγμα: όλοι ταλαιπωρούνται, κανείς δεν μιλάει επειδή είτε α) έχουν κι αυτοί τη φωλιά τους λερωμένοι β) τους έχει αποκοιμίσει το δόγμα "ωχ ου βρε αδερφέ, τι ψάχνεις τώρα". Όχι πια. Μας θέλουν έτσι, άβουλα, συνυπεύθυνα ανθρωπάκια. Καιρός να ξυπνήσουμε.
ΔιαγραφήΈτος 2020,πανδημία,απαγορεύσεις κυκλοφορίας,υπό όρους μετακίνηση,ακριβώς η ίδια συμπεριφορά η ίδια ταλαιπωρία από wind ,για να ξεκλειδώσει φραγή που ο ίδιος ο σύζυγός ζήτησε κατόπιν απώλειας της συσκευηςτου.εκαναν τη φραγή εντός δευτερολέπτων αλλά το ξεκλείδωμα θέλει μέρες...Και η συμπεριφορά ειδικά της τελευταίας εκπροσώπου απαράδεκτη.(συμπαθητικός ορος)
ΑπάντησηΔιαγραφή