Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ, ΜΕ ΟΤΕ ΠΛΕΟΝ.

Η τρίτη μέρα ταλαιπωρίας ξεκίνησε με 13888 «εξυπηρέτηση πελατών» του ΟΤΕ. Από το ίδιο μαγαζί αγόρασαν την «κασέτα» (δες προηγούμενη ανάρτηση), δεν υπάρχει αμφιβολία. Ωστόσο ο πρώτος υπάλληλος που μίλησα κ. Τ. κατάφερε να ξεφύγει για λίγο από τη «διαδικασία» που του είχαν μάθει να παπαγαλίζει και αντιλήφθηκε ότι το θέμα ήταν επείγον: εγώ θα έφευγα ταξίδι σε λίγες ώρες και θα άφηνα πίσω μου 3 ανήμπορους ανθρώπους χωρίς τηλέφωνο. Υποσχέθηκε ότι θα μιλούσε με ανώτερο ο οποίος θα με έπαιρνε για να με ενημερώσει για την πορεία της υπόθεσης. Πλέον μου μιλάνε για ημ/νία 22/08 που θα πραγματοποιηθεί η εντολή φορητότητας, τη σημερινή δηλαδή. Περνάει μιάμιση ώρα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση από ΟΤΕ, ΠΑΡΑ το γεγονός ότι φαινόταν στο σύστημα η καταχώριση της βλάβης, ΠΑΡΑ το γεγονός ότι είχε την ένδειξη «ΕΠΕΙΓΟΝ». Ξαναπαίρνω 13888 και ζητώ τον κ. Τ., με ενημερώνει η τηλεφωνήτρια ότι δεν μπορώ να έχω προσβαση στον ίδιο, οι κλήσεις δρομολογούνται τυχαία. Άντε λοιπόν να της εξηγώ την ιστορία από την αρχή. Άντε πάλι να ακούω την «κασέτα». Πλέον όμως έχουν καταλάβει ακόμα και αυτοί από τον ΟΤΕ ότι το πρόβλημα είναι στη ΔΙΚΗ τους δικαιοδοσία, και παραδέχεται η υπάλληλος ότι ναι, υπάρχει περίπτωση κατά τη μετάβαση από τον έναφορέα στον άλλο να μείνει ανενεργή η γραμμή για κάποιες μέρες! Όταν της ζήτησα να μου το επαναλάβει αυτό που μόλις είχε πει, πήγε να μου τα μασήσει, αλλά ήταν ήδη αργά, το είχε παραδεχτεί. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν οι ηχογραφημενες συνομιλίες αν κάποιος από τον ΟΤΕ θελήσει να το επιβεβαιώσει. Και πάλι χάνω την υπομονή μου, και πάλι να εξηγώ το επείγον της υπόθεσης… και προχωράει η κα. Α. ένα βήμα πιο πέρα και μου προτείνει… λύσεις! Σπουδαίες! Μου είπε ότι μπορούμε να κάνουμε εκτροπή του αριθμού λόγω βλάβης σε κάποιο κινητό! «Με χρέωση βέβαια, έτσι;» «Ε , ναι» Μου απαντάει. «Σοβαρολογείτε; Μου προτείνετε να ΠΛΗΡΩΣΩ εγώ το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΑΘΟΣ, τη στιγμή που και να ήθελα να πληρώσω, σε λίγες ώρες θα εκτελεστεί η εντολή φορητότητας και θα πάψει η εκτροπή;;;». Ξανά η «κασέτα», ξανά η διαδικασία, ξανά να ουρλιάζω, αποφασίζω να πάω η ίδια στον ΟΤΕ να βρω τον κ. Μ. που με κορόιδεψε και να απαιτήσω λύση. Με σταματαει η μανα μου που ανησύχησε βλέποντάς με σε έξαλλη κατάσταση και λέγοντάς μου ότι αν τους βρίσω και φωνάξω θα βρω το μπελά μου από πάνω. Δεν είχε αδικο. Επειδή δεν είχα καν ετοιμάσει βαλίτσες για το ταξίδι, προσπάθησα να αδειάσω το μυαλό μου από όλη την ταλαιπωρία και να επικεντρωθώ πλέον στο να ετοιμαστώ, αφού περνούσε και η ώρα… μη έχοντας άλλη επιλογή, αυτό έκανα. Και γράφω τώρα από το πλοίο, νιώθοντας μια τεράστια θλίψη και ματαιότητα. Το τηλέφωνο είναι ακόμα νεκρό, και το σύστημα με νίκησε. Ο λόγος που γράφω είναι για να κοινοποιήσω πλέον τη σημερινή ανάρτηση σε ό,τι μέιλ – social media – κ.ο.κ. βρω στο site του ΟΤΕ. Η χτεσινή «κρούση» στη WIND έφερε αποτέλεσμα: με πήρε σήμερα υπεύθυνη του τμήματος παραπόνων της WIND. Ευγενέστατη η κα. Μ, μου εξήγησε ακριβώς τις ημερομηνίες (22/08 φορητότητα, 29/08 κατασκευή βρόχου και παράδοση της γραμμής στη WIND). Κατάλαβα πλέον πέρα ως πέρα ότι το προβλήμα ηταν στη δικαιοδοσία του ΟΤΕ. Είπε ότι θα ακούσει τις ηχογραφήσεις και θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες. Της είπα ότι δεν θέλω σε καμία περίπτωση, ειδικά στις δύσκολες μέρες που ζούμε, να είμαι εγώ η αιτία να χάσει κάποιος υπάλληλος τη δουλειά του. ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ τους να αλλάξουν. ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ να καταργήσουν. Να υποδείξουν στους υπαλλήλους ότι πάνω από όλα πρέπει να ακούν τον πελάτη ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ πρώτα. Αν αυτή η έρευνα προς διαλεύκανση που είχε κάνει η ίδια, είχε γίνει από την πρώτη στιγμή από την εξυπηρέτηση πελατών, δεν θα έχανα τη χτεσινή μέρα με τη WIND: θα είχα μπαστακωθεί στα γραφεία του ΟΤΕ μέχρι να βρεθεί λύση. Μου είπε ότι θα τα λάβει όλα υπόψη της και ότι χαίρεται που λύθηκε η παρεξήγηση, παρομοίως της είπα και κλείσαμε. Αύριο λοιπόν που ξημερώνει μια καινούργια μέρα, εγώ θα είμαι με την κόρη μου στη γιατρό, και θα παρακαλάω να είναι όλα καλά. Αυτό φυσικά και πρωτίστως. Από κει και πέρα, η βλάβη θα υπάρχει ακόμα, και θα υπάρχει εσαεί φοβάμαι (έχω αναπτύξει μια θεωρία του τι «παίζει» στην πραγματικότητα. Δεν μπορώ να καταγγείλω γιατί είναι υποψίες προς το παρόν, δεν έχω στοιχεία. Αν βρω στοιχεία, θα το κάνω). Τι θα κάνω όμως για να αποκατασταθεί η βλάβη και να προστατέψω τους ανθρώπους μου; Μάλλον θα κάνω αυτό που σιχαίνομαι ακόμα περισσότερο από το να κλαίγομαι: θα βάλω «γνωστό» του τεχνικού τομέα να επιληφθεί. ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Αλλά επειδή δεν το θεωρώ καθόλου αθέμιτο να βάλω κονέ να λύσει το πρόβλημα – όπως βλέπει κανείς, χρησιμοποίησα όλα τα διαθέισιμα θεμιτά μέσα – δεν θα αρκεστώ στο να «λύσω» το ΔΙΚΟ μου πρόβλημα, και μετά όποιος άλλος βρεθεί στη θέση μου ας «κόψει το λαιμό του, εγώ βρήκα άκρη». Με πιάνει τρόμος στη σκέψη του τι απόγνωση, τι ταλαιπωρία, μπορουν να προκαλέσουν σε έναν άνθρωπο που δεν θα είναι σε θέση να ερμηνεύσει τα παραμύθια τους και θα τα χάψει. ΟΛΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΛΟΙΟ ΤΟΥ «ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ» «Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ» «ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΩΡΑ». Το δικό μας πάθημα μπορεί να γίνει μάθημα ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΙ. ΑΡΧΙΣΤΕ ΝΑ ΦΕΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ: ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΤΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΝΤΑΙ. ΑΥΡΙΟ-ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ Κ…Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου