Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ "ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ" ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ (Π)ΟΤΕ.

Πλέον δεν υπάρχουν λόγια... να κλάψω; να φωνάξω; ή να πάρω ένα ρόπαλο και να τα σπάσω όλα στον (Π)ΟΤΕ; Μάλιστα. Έτσι έπρεπε να λέγεται ο Οργανισμός. ΠΟΤΕ. (τόνος στη λήγουσα). "ΟΤΕ, πότε θα με πάρει τηλέφωνο ανώτερος υπάλληλος να με ενημερώσει για την κατάσταση της υπόθεσής μου; "ΠΟΤΕ". "ΟΤΕ, σας έχω πει ότι στο σπίτι που είναι χωρίς τηλέφωνο 6 μέρες τώρα (εκ των οποίων οι 4 εργάσιμες) μένουν 2 υπερήλικοι γονείς, 1 εγκεφαλικά ανάπηρη από ιατρικό λάθος γυναίκα, και τις τελευταίες 2 μέρες το μικρό παιδί μου, επειδή εγώ λείπω ταξίδι για σοβαρή υπόθεση του μεγάλου παιδιού. Έχει καταχωρηθεί από την ΤΡΙΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ στο σύστημά σας ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΒΛΑΒΗ μετά από επίμονες προσπάθειες μιας φιλότιμης γυναίκας που δεν τη γνωρίζω προσωπικά, δεν είχε καμία πλέον υποχρέωση να ασχοληθεί μαζί μου και όμως το έκανε. Εσείς που είστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να ασχοληθείτε μαζί μου, πότε θα το κάνετε;" "ΠΟΤΕ!". "ΟΤΕ, πότε θα βρω το δίκιο μου;" "Μα φυσικά, ΠΟΤΕ!". Πρέπει να έχουμε ήδη ξοδέψει κάπου 50 Ευρώ σε κινητά αυτές τις μέρες... όχι επειδή μας έλειψε το κουτσομπολιό! ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΚΑΙ Η 80ΧΡΟΝΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ "ΤΥΧΕΣ" 4 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΕΙΤΕ ΛΟΓΩ ΑΡΡΩΣΤΙΑΣ. ΗΛΙΚΙΑΣ ΑΠΌ 4-81. Πλέον από ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ και μόνο, περιμένω αύριο που θα δράσει "το κονέ μας". Να δω αν θα αλλάξει κάτι. Και ξέρετε κάτι; Παρακαλάω να ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ. "Μα τρελή είσαι;" θα μου πείτε με το δίκιο σας. Όχι. Αν διαπιστώσω ότι ο ΠΟΤΕ δεν λύγισε μπροστά στο ΚΑΘΗΚΟΝ, δεν λύγισε μπροστά στην ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ - κάποια μέρα θα γράψω για τη "ζωή" που επιφύλαξε στην αδελφή μου η ομάδα "γιατρών" που τη σακάτεψε - και λύγισε μπροστά στο ΚΟΝΕ, θα επιβεβαιωθεί για ακόμη μια τραγική φορά ότι δεν υπάρχει διέξοδος, δεν υπάρχει ελπίδα στη χώρα αυτή και το γ@μημένο σύστημα που την κυβερνά. Με τη συμμετοχή ή την ανοχή ΟΛΩΝ ΜΑΣ. Μόλις γυρίσω στο νησί, έχει δεν έχει λυθεί το θέμα, θα συμπληρώσω και θα καταθέσω αυτήν εδώ τη φόρμα. Το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που μπορώ να κάνω είναι να μην αφήσω το θέμα ήσυχο. Ίσως - ΙΣΩΣ λέω - η δική μου εμπειρία να ταρακουνήσει κάποιους εκεί στον ΠΟΤΕ και να γλιτώσει μεθαύριο ταλαιπωρία κάποιος συμπολίτης μου. Αν συμβεί αυτό, τότε θα μπορώ να είμαι ήσυχη ότι όλη αυτή η περιπέτεια δεν πήγε χαμένη. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΛΟΙ. ΜΗ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΖΟΡΙΑ. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου