Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024

Nova: ταχύτητα download 0.16 Mbps, upload 0.00 Mbps στην Ελλάδα 2.0

 


Καταρχάς, το τεκμήριο για τον τίτλο της ανάρτησης αυτής δεν γινόταν να το βάλω έτσι, σκέτο. Το περιποιήθηκα δεόντως.

Μόνο μια χρυσοποίκιλτη κορνίζα είναι αντάξια αυτών των τιμών. 


Εδώ και τουλάχιστον δυο μήνες η σύνδεση Ίντερνετ στη δεύτερη τηλεφωνική μου γραμμή σέρνεται. Την τελευταία εβδομάδα δε, ως επί το πλείστον δεν δούλευε καθόλου. 

Επειδή βολευόμασταν με την κύρια γραμμή, και επειδή έχω μια πολύ φορτωμένη με υποχρεώσεις καθημερινότητα, ασχολήθηκα πρώτη φορά σήμερα με το θέμα. Κάνω speedtest, βγάζει 1.00 Mbps ταχύτητα στο σταθερό. Κάνω επανεκκίνηση και τον υπολογιστή και το router και παίρνω τηλέφωνο την τεχνική εξυπηρέτηση 13700 της Nova. 

Απαντάει ένας πολύ ευγενικός υπάλληλος, ο Α. Με ρωτάει τα σχετικά, αν συνδέομαι με wifi στον υπολογιστή (όχι, έχω ethernet καλώδιο μήκους περίπου δύο μέτρων), αν έχω φιλτράκι στο splitter (τού εξηγώ ότι δεν έχω καν συνδέσει τηλέφωνο στη γραμμή αυτή γιατί δεν το χρειάζομαι). 'Οση ώρα μιλούσαμε, περίμενα να δείξει αποτέλεσμα το speedtest. Τού αναφέρω ότι και το σήμα του κινητού, που είναι επίσης στη Nova, στο μεγαλύτερο μέρος του σπιτιού είναι είτε ανύπαρκτο, είτε εντελώς αναξιόπιστο, παρά το γεγονός ότι μένω στο κέντρο του Αργοστολίου, πιο κεντρικά δεν γίνεται. 

Κάνει κάτι δοκιμές, εμφανίζεται - επιτέλους! - το άνωθι κορνιζαρισμένο αποτέλεσμα, το λέω στον Α. και τι μού λέει;;; (δεν το περίμενα):

Οι χάλκινες γραμμές του ΟΤΕ δεν πιάνουν παραπάνω από 2.5 με 7.5 Mbps.

Δηλαδή, τού λέω, νοικιάζει η Nova γραμμές από τον ΟΤΕ, οπτικές ίνες δεν έχει στην περιοχή μου, και ο χαλκός πιάνει το πολύ 7.5;;; 

Και εγώ αυτό που μού λέτε, πρέπει να το δεχτώ ως ΓΕΓΟΝΟΣ;;; 

Πληρώνω για ονομαστική 24 Mbps, που φυσικά δεν έχω δει ποτέ, όμως είμαι ευχαριστημένη με 14-15, και εσείς μού λέτε ότι στη σύμβαση γράφει "έως"; Γιατί το "έως" περιλαμβάνει και τα 2.5, οπότε για σας όλα καλά δηλαδή;;;

"Και ποια είναι η λύση που προτείνει η Nova σ'αυτές τις περιπτώσεις; Γιατί ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν συμβαίνει μόνο σε μένα"

"Θα πάρετε στην εξυπηρέτηση πελατών και θα ζητήσετε να σας βάλουν δωρεάν μόντεμ με sim" (ή eSim, δεν θυμάμαι, το ίδιο κάνει εν προκειμένω)

"Δηλαδή μού λέτε ότι για να έχω Ίντερνετ στο σταθερό, θα πρέπει να συνδεθώ στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; Μα δεν σας είπα ήδη ότι το σήμα στην περιοχή μου είναι αναξιόπιστο;;;"

___________________________________________

Πείτε μου τώρα εσείς τι να κάνω. Ακούω ιδέες!

1) Να παρατήσω τη Nova και να μεταφερθώ στον ΟΤΕ (cosmote, όπως και να λέγεται, το ίδιο είναι), με τη λογική ότι δικό του είναι το δίκτυο και σίγουρα θα έχει καλύτερες ταχύτητες;* Στον ΟΤΕ, που πουλάει κλήσεις VoIP (τύπου Viber, Skype, WhatsApp κλπ) για κλήσεις σταθερού (δλδ PSTN) και ο πελάτης είναι εξαρτημένος από την ηλεκτροδότηση του VoIP modem για να κάνει κλήση από... σταθερό;;; Και μόλις κοπεί το ρεύμα, να μην μπορεί να κάνει κλήση ΑΠΟ ΣΤΑΘΕΡΟ, επαναλαμβάνω και τονίζω!

2) Να διακόψω τη σύνδεση της δεύτερης γραμμής, τερματίζοντας τη συναισθηματική αξία της γραμμής αυτής, μιας και είναι ο παλιός αριθμός του φωτογραφείου της αδελφής μου (διαβάστε στην ετικέτα ανοξική εγκεφαλική βλάβη την ιστορία της αδελφής μου), και να έχω μόνο την άλλη γραμμή, από την οποία γράφω τώρα; Για την οποία μάλλον θα πρέπει να είμαι και ευχαριστημένη που πιάνει 14-15 Mbps (θαύμα!), ακόμα τουλάχιστον...

3) Να διακόψω και τις δυο σταθερές συνδέσεις, και να κρατήσω μόνο το κινητό, που ούτως ή άλλως το έχω με όλα απεριόριστα, να το κάνω mobile hotspot και να συνδεόμαστε όλοι από αυτό; (και να ήθελα, δεν γίνεται γιατί τα δεδομένα απλά δεν λειτουργούν στα περισσότερα σημεία του σπιτιού!)

4) Να τα κόψω ΟΛΑ, και να πάρω ταχυδρομικά περιστέρια για τις τηλεπικοινωνίες μου; 

Γιατί αυτή τη στιγμή πληρώνω 19 + 19 + 30 ευρώ το μήνα, για να έχω 0.16 Mbps στο σταθερό, κλήσεις 4G αν και όταν πιάσει σήμα το κινητό, και δεδομένα ακριβώς το ίδιο.

Μην ξαναδώ διαφήμιση της Nova, και μην ξανακούσω για Ελλάδα 2.0. Ελλάδα υπό το μηδέν είμαστε. 

Το παρόν θα αποσταλεί στην ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας της Nova, στην ηλεκτρονική φόρμα υποβολής καταγγελίας της ΕΕΤΤ και θα κοινοποιηθεί στα social media. 

Με εκτίμηση,

Ασημίνα Θεοφιλάτου

Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Τεχν. Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής Παν/μίου Πατρών

Αργοστόλι, Κεφαλονιά


*δεν μπορεί, δεν μού το βγάζεις από το μυαλό... κάποιο "ντηλ" έχουν συνάψει Nova και cosmote στην περιοχή μου. Δεν εξηγείται αλλιώς η αφοπλιστική ειλικρίνεια του αγαπητού Α., να είναι καλά το παιδί που μού είπε την αλήθεια. Με γλίτωσε από τις αρλούμπες που άκουγα όλα αυτά τα χρόνια όποτε είχα πρόβλημα με τις γραμμές μου, όλες αυτές τις περιττές δοκιμασίες και ρυθμίσεις, όταν το πρόβλημα είναι γνωστό και είναι της εταιρίας, η οποία ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ενοχλείται αν οι πελάτες φεύγουν στην Cosmote. 

Άριστη η εξυπηρέτηση του Α. 

(το αρχικό του ονόματός του: το όνομά του στη διάθεση της εταιρίας ΜΟΝΟ για συγχαρητήρια και προαγωγή και ΟΧΙ για επίπληξη. Επιτέλους, ειλικρίνεια!)

ΑΘΛΙΑ η εξυπηρέτηση της Nova.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου