Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

Περί σχολίων στις αναρτήσεις μου: τώρα τα είδα όλα και τα δημοσίευσα, σας ευχαριστώ πολύ!

 Μου έλεγαν κατά διαστήματα φίλοι μου ότι έχουν αφήσει σχόλια στο μπλογκ, και όσες φορές έψαξα δεν τα έβρισκα. Μάλλον κάποια στιγμή το Blogger άλλαξε τον τρόπο ενημέρωσης για τα σχόλια των αναγνωστών, θυμάμαι παλιά να εμφανίζονται στο "dashboard" και να τα δημοσιεύω άμεσα. Πρόσφατα όμως και εντελώς τυχαία ανακάλυψα ότι είχα πάνω από 40 σχόλια που περίμεναν εποπτεία! 

Καταρχάς να πω ότι λυπάμαι πάρα πολύ που άργησα να τα δω, και να ευχαριστήσω τους περισσότερους για τα καλά τους λόγια: μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω 😊

 

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Thank-you-word-cloud.jpg
Στο κάτω μέρος της εικόνας και αριστερά από το merci κατακόρυφα βρίσκεται και το "ευχαριστώ" (πηγή: Wikimedia Commons, δημιουργός: Ashashyou)

 

Να πω εδώ ότι μου έκανε εντύπωση που τα περισσότερα σχόλια τα βρήκα στην ανάρτηση για τον Γέροντα Ισίδωρο και την πετσέτα που δεν προσκύνησα. Μάλιστα, αρκετοί έκαναν κριτική για τη "λογοκρισία" μου επειδή δεν δημοσίευα τα σχόλια (εξήγησα μόλις το γιατί), με είπαν άπιστη και με παραίνεσαν να βρω το δρόμο του Θεού, και πως ο ίδιος ο Ισίδωρος είχε βοηθήσει με "θαύματα" τους ανθρώπους του. Να σημειώσω εδώ ότι πολύ επιλεκτικός είναι μάλλον ο Ισίδωρος στα θαύματα, γιατί η φίλη η οποία με πήγε εκεί το 2018 δεν ζει πια: πέθανε το 2020 από καρκίνο και μου λείπει πολύ. Δεν ήταν πιστή; Πίστευε, πήγαινε σε μοναστήρια, πήγαινε σε αγρύπνιες, έκανε νηστείες. Δεν άξιζε ένα θαύμα; Όμως η φίλη Ε.Μ., που δεν είναι πια μαζί μας, είχε και κάτι που δυστυχώς στερούνται οι περισσότεροι πιστοί: ανοιχτό μυαλό. Με δεχόταν ως φίλη για αυτό που ήμουν, δεν προσπάθησε ποτέ να μου κάνει προσηλυτισμό ή να με κρίνει ως άπιστη επειδή δεν ακολουθούσα την πεπατημένη στο θέμα "πίστη". Η πίστη είναι ένα βαθιά προσωπικό θέμα και σέβομαι όλες τις θρησκείες: έχω φίλους που τηρούν όλα τα δόγματα των θρησκειών τους και δεν με απασχολεί αν είναι Χριστιανοί, Μουσουλμάνοι, Εβραίοι κ.ο.κ. Είναι φίλοι μου αγαπημένοι γιατί έχουν αγάπη στην καρδιά τους. 

Για τα μαστορέματα: χαίρομαι αν οι αναρτήσεις μου αποδείχτηκαν χρήσιμες! Για τις ιατρικές μας περιπέτειες, το ίδιο: οφείλουμε να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας, ως παρακαταθήκη στους ασθενείς και συνοδούς που αντιμετωπίζουν τα ίδια ή παρόμοια προβλήματα. Για τις τηλεπικοινωνιακές θα είχα πολλά να πω, ειδικά τώρα με την παρατεταμένη πανδημία, αλλά έχω πολύ πιο επείγοντα θέματα να δημοσιεύσω: εντός λίγων ωρών θα δημοσιευτεί εμπεριστατωμένη ανάλυση του πρόσφατου θανατηφόρου τροχαίου στη Βουλή στην αγγλική γλώσσα, γιατί λίγο πολύ όσοι Έλληνες ενδιαφέρθηκαν να μάθουν τι πραγματικά συνέβη το κατάφεραν, και η οργή τους ξεχειλίζει. Σκοπός μου είναι να μαθευτεί και εκτός συνόρων η απροκάλυπτη προσπάθεια της κυβέρνησης να το κουκουλώσει το θέμα, και ευτυχώς που που υπάρχουν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και η συγκάλυψη απέτυχε. Τέλος, για τη γαλοπούλα: ε ναι, σοβαρότατο παράπτωμα να τη φτιάξω χωρίς gravy! Διαβεβαιώ το φίλο πως δεν το επανέλαβα 😂

Ευελπιστώ σύντομα να βρω το χρόνο να απαντήσω σε κάθε σχόλιο ξεχωριστά... μέχρι τότε, να είστε καλά και να είστε άγρυπνοι. Καιρός να ξυπνήσουμε από το άγρυπνο κώμα και να γίνουμε άγρυπνοι "σκέτο", γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι... 

Α, και ένα τελευταίο: μη νομίσετε ότι αυτό που κάνω εδώ στο agrypnocoma είναι τίποτα φοβερό: ΟΛΟΙ μπορείτε να ανοίξετε ένα μπλογκ - 5 λεπτά υπόθεση και δωρεάν - και να γράφετε τεκμηριωμένα αυτά που σας ενοχλούν, ή σας χαροποιούν (γιατί δεν είναι μόνο μαυρίλα η ζωή μας, πρέπει να μοιραζόμαστε ΚΑΙ τις χαρούμενες στιγμές!). Αν γίνουμε πολλοί - "bloggers" εν προκειμένω - θα είμαστε και πιο δυνατοί. Εμπρός λοιπόν: η ισχύς εν τη ενώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου