Οπότε αποφάσισα να γράψω την τελευταία "τηλεπικοινωνιακή" μου ανάρτηση (τα blog έχουν χαμηλές απαιτήσεις bandwidth οπότε θεωρώ ότι δεν θα έχω πρόβλημα, σε σχέση με τα άλλα που ήθελα να κάνω), όσο πιο σύντομα μπορώ γιατί αρκετό χρόνο έχω διαθέσει/δαπανήσει/χάσει.
Καταρχάς να πω ότι ο καταναλωτής που θα κόψει τη μουρμούρα και τη γκρίνια καφενείου, και θα στρωθεί να βρει πώς θα λύσει το πρόβλημά του απευθυνόμενος στους σωστούς φορείς με το σωστό τρόπο (ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ! Γι'αυτό υπάρχει!!!), ανταμείβεται: κάποια στιγμή θα απαντήσουν οι φορείς. Αν ο καταναλωτής αυτός ξεπεράσει ένα κλικ ακόμα τη βαρεμάρα και/ή τον φόβο του (δλδ ξεπεράσει τη φοβία του για αποκάλυψη "προσωπικών δεδομένων" στην εποχή που είμαστε όλοι φακελωμένοι με το που θα πατήσουμε πληκτρολόγιο ή οθόνη αφής, ώστε να κάνει δημόσια, ανοικτή και επώνυμη καταγγελία για να την αφήσει παρακαταθήκη για τον επόμενο χρήστη που θα βοηθηθεί από τη δυσάρεστη εμπειρία του προηγούμενου, και με τη σειρά του θα καταθέσει τη δική του αναφορά κ.ο.κ. για να πάμε μπροστά σαν κοινωνία ανθρώπων και όχι ιδιωτών-idiots) θα ανοίξει ένα ΔΩΡΕΑΝ BLOG στους αμέτρητους ιστότοπους που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα. Τι θα κερδίσει; Ας διαβάσει εδώ για το τι κέρδισα εγώ, σε 5 χρόνια blogging (τι θα χάσει; μια ώρα ύπνου, το τελευταίο επεισόδιο του Power of Love, άλλο ένα high score στο candycrush, τέτοιες συγκλονιστικές απώλειες).
Σας ευχαριστώ όλους λοιπόν που απαντήσατε στην καταγγελία μου και παραθέτω τα σχετικά screenshots (με απόκρυψη προσωπικών στοιχείων: 2 λεπτά παίρνει να βάλω ένα πλαίσιο πάνω σε αυτά που δεν θέλω να φανούν δημόσια)
Εθνική Επιτροπή Τηλ/νιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
OTE - COSMOTE (ομολογώ με έχετε μπερδέψει, πότε το ένα και πότε το άλλο, για μένα το ίδιο αποτέλεσμα έχει)
Το ερώτημα που παραμένει είναι το εξής: λύθηκε το πρόβλημά μου;
Η απάντηση: και ΝΑΙ, και ΟΧΙ.
NAI, πέτυχα καλύτερη τιμή αλλάζοντας πάροχο: πλέον το κόστος της σύνδεσης WIND ανά μήνα είναι 19 και κάτι ευρώ και περιλαμβάνει τηλεφωνία, σε αντίθεση με τα 63 και κάτι το δίμηνο χωρίς τηλεφωνία που είχα στον ΟΤΕ.
ΝΑΙ, η σύνδεση δουλεύει ρολόι σε γενικές γραμμές... τώρα πια. Αφού ταλαιπωρήθηκα και έφτασα στο σημείο να κάνω τον "κακό χαμό" ΔΗΜΟΣΙΑ (2η παράγραφος). Κάτι "ατασθαλίες" που παρατηρώ τις τελευταίες μέρες είμαι βέβαιη πως θα επανορθωθούν μετά και τη δημοσίευση αυτή. Όμως είναι τρόπος αυτός για να εξασφαλίζει ο πελάτης σταθερή, αξιόπιστη σύνδεση;
ΟΧΙ, δεν είμαι ευχαριστημένη που έπρεπε να μπω στη διαδικασία συνομιλιών, διαπραγματεύσεων, συμφωνιών, συμβάσεων κ.ο.κ. για να πετύχω κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο: ως πιστός πελάτης του ΟΤΕ στη δεύτερη τηλεφωνική σύνδεση του σπιτιού μου θα έπρεπε να ανταμείβομαι για την εμπιστοσύνη μου στην εταιρεία του, και όχι να τιμωρούμαι για αυτή. Δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αλλάξω εταιρία: μια χαρά δούλευε η σύνδεση, ο αριθμός ΚΑΙ το email otenet.gr* που από επιλογή μου κρατώ για συναισθηματικούς λόγους μια χαρά παρέμεναν "ζωντανά". Το να πληρώνω κερατιάτικα ως παλιός, ενώ στο νέο στρώνουν οι τηλεπικοινωνιακές κόκκινο χαλί, ΔΕΝ με ευχαριστεί (έχω γράψει εδώ , στη δεύτερη σημείωση στο τέλος, το πού με παραπέμπει ως φιλοσοφία... γιατί χωρίς χιούμορ δεν την παλεύουμε με αυτά που ζούμε).
ΟΧΙ, γιατί όλα αυτά που μου έταξε ο ΟΤΕ για να κάνω υπαναχώρηση στο αίτημα μετάβασης στη WIND θα έπρεπε να μου τα παρέχει για να με κρατήσει ως πιστό πελάτη. Δηλαδή: έκπτωση 30% στην τιμή ανά μήνα συν επιπλέον δωρεάν κλήσεις σε σταθερά και μεγάλο πακέτο σε κινητά + δωροεπιταγή 150 Ευρώ + δωρεάν MB ή χρόνο ομιλίας σε 2 καρτοκινητά είναι παροχές που αξίζει ο πιστός πελάτης και όχι ο τυχοδιώκτης. Έτσι δεν γινόταν μέχρι πρότινος με τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας; Δεν περιμέναμε πότε θα λήξει το συμβόλαιο για να πάρουμε νέα συσκευή με την αναβάθμιση; Τώρα στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, με την ψηφιακή ολοκλήρωση να προχωρεί με ιλλιγιώδεις ρυθμούς, η έννοια brand loyalty πάει περίπατο; Μήπως η επιβράβευση του τυχοδιώκτη θα πρέπει να συνοδευτεί από τη θέσπιση αντίστοιχου μαθήματος "Opportunist rewards" στις σχολές Management που ανέφερα εδω; Για να είμαστε σαφείς και ειλικρινείς δηλαδή!
Όταν όμως το έθεσα το θέμα ακριβώς αυτό σε κάποιον από τους εκπροσώπους μιας από τις δυο εταιρίες - δεν θυμάμαι ποιον και δεν θυμάμαι σε ποια εταιρια αφού μίλησα σε καμιά εικοσαριά μέχρι να βγάλω άκρη, που δεν έβγαλα - μου είπε ότι "δεν φταίνε οι ίδιοι [που δεν ανταμείβουν τους παλιούς πελάτες και προτιμούν να αναζητούν νέους], αλλά οι όροι ανταγωνισμού που έχουν τεθεί από την ΕΕΤΤ". Στη χώρα επιβράβευσης του τυχοδιώκτη, δεν μου κάνει την παραμικρή εντύπωση.
Οπότε, εν κατακλείδι, ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένη. Και το καταθέτω ανοικτά και δημόσια, για να εκφραστώ και να εκτονωθώ, και για να κινητοποιήσω τυχόν άλλους που νιώθουν το ίδιο να βάλουν κι αυτοί ένα λιθαράκι πιέζοντας για να αλλάξει η κατάσταση. Και μη ξεχνάτε: η απόκτηση των ηχογραφημένων συνομιλιών είναι δικαίωμά μας. Δεν έχω προβεί ακόμα στις επίσημες ενέργειες που κοινοποιώ παραπάνω: αν και είναι σημαντικό να επιβεβαιώσω ότι όντως ισχύουν τα γραφόμενα στο παραπάνω έγγραφο, έχω άλλες προτεραιότητες. Μια από αυτές είναι η προετοιμασία για ενδεχόμενη αναχώρηση από την Ελλάδα... αρκετή ανοησία, αδιαφορία και αδικία ανέχτηκα. Θα είναι καλύτερα εκεί που θα πάω; Who knows. Όμως εδώ, γνωρίζω πως παλεύω με ένα τέρας (πολλά τέρατα, σιγά μην είναι τα τηλεπικονωνιακά μου το μεγαλύτερό μου πρόβλημα), με ελάχιστους συνοδοιπόρους. Στο εξωτερικό ίσως υπάρχουν περισσότεροι. Θα δούμε.
Ευχαριστώ και πάλι,
Με εκτίμηση,
Μ.Θ.
*Για τον ΟΤΕ: όπως βλέπετε έκανα τα πάντα για να επιστρέψω στο δίκτυό σας, μετά τις προσφορές σας, αλλά δεν τα κατάφερα για λόγους που δεν θα καταλάβω ποτέ. Βαριέμαι ειλικρινά να ξαναμπώ στη διαδικασία να διεκδικήσω εκ νέου υπαναχώρηση για να δρέψω και τους καρπούς του τυχοδιωκτισμού (δωροεπιταγές κλπ). Μπορείτε τουλάχιστον να μου εξασφαλίσετε ότι δεν θα καταργηθεί ΠΟΤΕ το μέιλ theoth [at] otenet.gr που έφτιαξε το 2000 η αδελφή μου Θεοδώρα Θεοφιλάτου (ολοφάνερο από πού βγήκε το username), ανεξαρτήτως παρόχου; Ευχαριστώ πολύ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου