Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Αλλαγή φορέα από ΟΤΕ σε WIND: προσοχή, θα αγοράσετε router!

Ένα μήνα ταλαιπωριέμαι επειδή αποφάσισα να σταματήσω την κοροϊδία του ΟΤΕ, που παρέχει υπηρεσίες VoIP για τηλεφωνία (ενδεικτικά π.χ. Viber, εννοώ τις δωρεάν φωνητικές και βιντεοκλήσεις που μπορούμε να κάνουμε έχοντας μια σύνδεση Ίντερνετ είτε στο σταθερό είτε στο κινητό μας). Όσοι είσαστε στο δίκτυο του ΟΤΕ (Cosmote λέγεται πλέον δλδ) γνωρίζετε ότι μόλις κοπεί το ρεύμα χάνεται και η τηλεφωνική σύνδεση. Σε όσους πελάτες έχουν διαμαρτυρηθεί έντονα τους παρέχουν δωρεάν UPS για το ρούτερ τους, ώστε να έχουν τηλέφωνο μέχρι να αποκατασταθεί η βλάβη ηλεκτροδότησης. Σε όσους δεν διαμαρτύρονται, την Κινέζικη πάπια (συνδυασμός Κινέζου και πάπιας, έτσι για περισσότερη έμφαση).

Αυτά για την αλητεία του ΟΤΕ, περισσότερα σε επόμενη ανάρτηση γιατί φυσικά και δεν τελειώνει εδώ. Όμως σ'αυτή την ανάρτηση το θέμα μου είναι η WIND και μια άλλη αλητεία:

Τυχαίνει να έχω δυο τηλεφωνικές γραμμές στο σπίτι μου: τη μια την κρατάω για συναισθηματικούς λόγους (δείτε εδώ στο μπλογκ την ετικέτα "ανοξική εγκεφαλική βλάβη"). Ο ΟΤΕ ήθελε 63 Ευρώ το δίμηνο για Ίντερνετ μόνο, τηλεφωνία είχα καταργήσει γιατί την έχω στην άλλη γραμμή που είναι WIND. Με παίρνουν μια μέρα από WIND και μου κάνουν μια δελεαστική προσφορά, και εγώ δέχτηκα ξέροντας ότι πιθανότατα θα μπλέξω. Όπως και έγινε, αλλά μιας και έγινε έχω βαλθεί να βγει κάτι καλό από την υπόθεση, τόσο για μένα όσο και παρακαταθήκη για άλλους που θα βρεθούν σε παρόμοια θέση και θα ψάχνουν στο Ίντερνετ να βγάλουν άκρη. Γι'αυτό είμαστε συνάνθρωποι: για να βοηθάμε ο ένας τον άλλο στο χάος αυτό που ζούμε.

Όταν λοιπόν οι πωλητές της WIND σου κάνουν το pitch (έτσι λένε μαρκετίστικα το σχέδιο πώλησης) για να μεταφερθείς από ΟΤΕ στην εταιρία τους σου τάζουν διάφορα... ξεχνάνε όμως επιμελώς να σου πούνε ότι το (ηλίθιο κατά τα άλλα) VoIP router του ΟΤΕ παρέχεται με χρησικτησία. Δηλαδή δεν είναι δικό σου, και υποχρεούσαι να το επιστρέψεις μόλις αλλάξεις φορέα. Άρα, στην τιμή που σου δίνει η WIND αμέσως να προσθέσεις και 25 Ευρώ που είναι μια μετριοπαθής τιμή για ένα αξιοπρεπές ρούτερ. H WIND το ξέρει πάρα πολύ καλά αυτό: αν δεν ήξερε τον ανταγωνισμό της θα το είχε κλείσει το μαγαζί, οπότε η άγνοια δεν είναι δικαιολογία.

To VoIP router του ΟΤΕ. Θα πρέπει να το επιστρέψουν στον ΟΤΕ οι συνδρομητές που θα θελήσουν να μεταφερθούν στη WIND. Η οποία δεν αναλαμβάνει το κόστος του τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού για σύνδεση στο δίκτυό της. Καλό;;;


Θα έπρεπε να χρεώνεται το ρούτερ; Σαφώς και όχι. Γιατί αν εσείς εκεί στη WIND λυσσάτε να μας φέρετε από τον ΟΤΕ στο δίκτυό σας, οφείλετε τουλάχιστον να εξασφαλίσετε ότι δεν θα χρειαστεί να ξοδευτούμε για επιπλέον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό.

Αυτά προς το παρόν, αλλά έπεται τεράστια συνέχεια: επειδή έχω "απασφαλίσει" με όλα αυτά τα παιχνίδια που παίζουν ΟΛΕΣ οι τηλεπικοινωνιακές ανεξαιρέτως, θα κάνω αυτό που υποψιάζομαι ότι δεν έχει κάνει καμία ελληνίδα μέχρι τώρα: θα αποκτήσω αντίγραφα όλων των ηχογραφημένων κλήσεων που έκανα με τη WIND προκειμένου να γίνει η συμφωνία και ενεργοποίηση στο δίκτυό της. Δεν τολμάμε να πάρουμε τηλέφωνο σε εταιρία παροχής υπηρεσιών που μας ζαλίζουν στην ταυτοποίηση και στα μηνύματα ότι "για τη δική σας προστασία η κλήση καταγράφεται". Ε ναι λοιπόν: ακριβώς για να προστατέψω τον εαυτό μου από τυχόν απάτη εκ μέρους σας, απαιτώ να λάβω αντίγραφα των συνομιλιών μου, είτε σε απομαγνητοφώνηση, είτε σε ηχητικά αρχεία (κατά προτίμηση το δεύτερο). Ενημερώθηκα για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω και τις προσεχείς ημέρες ξεκινάω.

Τέλος: "δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω;" ΑΝ ΕΧΩ ΛΕΕΙ... εκτός των καθημερινών υποχρεώσεων μου έχω ένα deadline για αύριο βράδυ προκειμένου να πάρω υποτροφία για να πάω σε συνέδριο στο εξωτερικό. Κι όμως κάθομαι εδώ και ασχολούμαι με αυτά τα αίσχη των εταιριών... γιατί ΚΑΠΟΙΟΣ πρέπει να ασχοληθεί. Στο επανιδείν λοιπόν... και μια σημαντικότατη διευκρίνιση: δεν τα βάζω με τους υπαλλήλους της εταιρίας, οι οποίοι κάνουν με ευγένεια και εξυπηρετικότητα τη δουλειά τους και τους ευχαριστώ πολύ, ειδικά την κοπέλα που ανέχτηκε σήμερα όλη την αγανάκτησή μου, και που με κατανόηση και υπομονή μου εξήγησε ακριβώς ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω. Αυτό για να μην τυχόν περάσει από το μυαλό των διευθυντών και προϊσταμένων να επιπλήξουν διοικητικούς υπαλλήλους. Την πολιτική της εταιρίας κατακρίνω, και όχι τους υπαλλήλους που απλά κάνουν τη δουλειά τους.

Μίνα Θεοφιλάτου
Ηλ/γος Μηχ/κός & Τ.Υ.
Αργοστόλι, Κεφαλονιά

2 σχόλια:

  1. καλησπέρα! ευχαριστώ που μπηκες στον κοπο να τα γραψεις ολα αυτα! εχω μια ερωτηση. οταν ο ΟΤΕ αλλαξε τις γραμμες σε voip, ήρθε ο τεχνικος και παιδευοταν ωρες για να αλλαξει κατι καλωδια στις γραμμες εντος κ εκτος σπιτιου. δυστυχως επειδη εχω αγνοια δεν μπορουσα να αλεγξω τι εκανε. τωρα, αν πχ απο ΟΤΕ παει κανεις σε αλλη εταιρεια που ενδεχομενως οι γραμμες να μην ειναι voip, θα υπαρχει προβλημα; ευχαριστω εκ των προτερων (αν κ βλεπω οτι πανε 2 χρονια απο τοτε που γραφτηκε το ποστ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό εδώ το βρήκα τυχαία, όταν υπογράψετε κάποιο συμβόλαιο διαβάζετε τι υπογράψετε, η βάζετε την υπογραφή σας όπου βρείτε, το γράφει μέσα στο συμβόλαιο, ότι ο εξοπλισμός παρέχετε με χρησιδανειο, μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις, πληρώνεις και ενοίκιο κάθε μήνα, αν επιλέξεις να πάρεις το ρουτερ , που σου δίνει ο παροχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή