Με την παρούσα ανάρτηση θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η κριτική και οι χαρακτηρισμοί που απέδωσα στην προηγούμενη ανάρτηση αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο στο Υπουργείο Παιδείας, το οποίο χειρίστηκε με προχειρότητα και παντελή έλλειψη επαγγελματισμού την "υπόθεση" myschool, και δεν το λέω μόνο εγώ: μια απλή αναζήτηση θα σας πείσει ότι το Διαδίκτυο βρίθει από "περιπέτειες" εκπαιδευτικών με την εν λόγω πλατφόρμα. Το να χρεώσω τις ελλείψεις και τις παραλείψεις του myschool στο τεχνικό προσωπικό θα ήταν αντίστοιχο του να νοσηλεύομαι σε αδρά επιδοτούμενη κλινική η οποία δεν ενημερώνει σωστά και δεν ελέγχει το νοσηλευτικό της προσωπικό, και εγώ να χρεώνω τη λανθασμένη θεραπεία μου στη... νοσοκόμα. Κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα έκανε κάτι τέτοιο: ίσα-ίσα ευχαριστώ τους τεχνικούς του myschool που αν και δεν έφταιγαν, δούλεψαν Κυριακάτικα για να διορθώσουν το πρόβλημα ώστε αύριο να είμαι σε θέση να κάνω κι εγώ τη δουλειά μου.
Τι να πει όμως κανείς για ένα αλλοπρόσαλλο και οπισθοδρομικό Υπουργείο Παιδείας; Πολλά. Όπως πέρσι το καλοκαίρι, που μέσα Ιουλίου ξημερώθηκαν περίπου 2500 συνάδελφοι σε διαθεσιμότητα, χωρίς καμία προειδοποίηση και καμία αιτιολογία, πολλοί δε από αυτούς παραμένουν ακόμα εγκλωβισμένοι στο αβέβαιο αυτό καθεστώς χωρίς να κατανοούν σε τι έφταιξαν. Όπως πρόσφατα με την περιβόητη τράπεζα θεμάτων, που μέσα στην ίδια μέρα υφυπουργός και υπουργός έκαναν εντελώς αντικρουόμενες δηλώσεις περί της εφαρμογής ή μη του συστήματος αυτού για το τρέχον σχολικό έτος. Τέλος, τι να πει κανείς για ένα Υπουργείο που "ανταμείβει" το μαθητικό του δυναμικό για την παγκόσμια επιτυχία του στον προγραμματισμό υπολογιστών - 6η στον κόσμο η Ελλάδα στην "Ώρα του Κώδικα!" - τι να πει για την "εκτίμησή" του σε διεθνώς καταξιωμένους έλληνες επιστήμονες όπως ο Ιωσήφ Σηφάκης - για τη "διορατικότητά" του στην αναζήτηση τρόπων εξόδου από την οικονομική κρίση - όταν καταργεί το μάθημα του Προγραμματισμού από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο "Νέο Λύκειο". Σχήμα οξύμωρο θα πει. Ούτε η διεθνής κατακραυγή για την ανεκδιήγητη απόφασή τους φαίνεται να τούς "συγκινεί" (διαβάστε εδώ σε σχετικό άρθρο στη Guardian και εδώ στην ελληνική μετάφραση για τη σημασία του προγραμματισμού στην εποχή μας και τις αρνητικότατες επιπτώσεις της κατάργησης του μαθήματος). Μέχρι και ο Noam Chomsky τοποθετήθηκε πάνω στο θέμα*. Εκείνοι όμως, ακλόνητοι. "Ξέρουν καλύτερα" φαίνεται. ΑΥΤΟ είναι το Υπουργείο Παιδείας.
Συνοψίζω: το Υπουργείο Παιδείας είναι υπεύθυνο για το χάλι αυτό. Περιμένουμε να δούμε πότε επιτέλους θα αναλάβει τις ευθύνες του.
*Για όποιον αμφισβητεί ότι έχει γνώση και άποψη επί του θέματος ο κ. Chomsky μπορώ να σας δείξω την απάντησή του μέσω screenshot των εισερχομένων μου, αφού πρώτα ζητήσω την άδειά του.
Συνοψίζω: το Υπουργείο Παιδείας είναι υπεύθυνο για το χάλι αυτό. Περιμένουμε να δούμε πότε επιτέλους θα αναλάβει τις ευθύνες του.
*Για όποιον αμφισβητεί ότι έχει γνώση και άποψη επί του θέματος ο κ. Chomsky μπορώ να σας δείξω την απάντησή του μέσω screenshot των εισερχομένων μου, αφού πρώτα ζητήσω την άδειά του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου