Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Αίτηση προς WIND για τη χορήγηση ηχογραφημένων συνομιλιών

Επανέρχομαι, μετά την ανάρτηση της Πέμπτης 29/11/2018 με θέμα την υποχρεώση του πελάτη που μεταφέρεται από το δίκτυο του ΟΤΕ στο δίκτυο της WIND να καλύψει μόνος του τα έξοδα νέου τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού (για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε στον παραπάνω σύνδεσμο).

Να πω καταρχάς ότι όπως έγραψα την Πέμπτη, την ανάρτηση την κοινοποίησα στη WIND μέσω της online φόρμας επικοινωνίας. Το αίτημα επικοινωνίας καταχωρίστηκε επιτυχώς, και βγήκε μήνυμα ότι θα λάβω απάντηση σε μια εργάσιμη μέρα. Απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα, αλλά συνέβη το εξής θαύμα: όλα τα προβλήματα συνδεσιμότητας και ταχύτητας, όλες οι δυσλειτουργίες με τις οποίες πάλευα είτε μόνη μου με troubleshooting και διαφορική διάγνωση ξεκινώντας από hardware μέχρι software του δικού μου συστήματος και καταλήγοντας σε ελέγχους και εφαρμογή ρυθμίσεων με το τεχνικό τμήμα της WIND, με προσωρινό πάντα αποτέλεσμα... όλα αυτά τα προβλήματα που διήρκεσαν σχεδόν ένα μήνα... ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ως δια μαγείας. Περίεργο ε; Να μη μείνεις στη γκρίνια και τα μπινελίκια, αλλά να διαθέσεις χρόνο και φαιά ουσία για να γράψεις μια ανάρτηση στο δημόσιο μπλογκ σου, και ξαφνικά όλα να πάνε ρολόι;

(παρένθεση για να πω ξανά στους φίλους μου ότι ΔΕΝ ΧΑΝΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ. Πόσες φορές σας έχω παρακινήσει να κάνετε το ίδιο; Να λύσετε το πρόβλημά σας, όχι μόνο να γκρινιάζετε γι'αυτό... το δικό μου όφελος αν γράφατε κι εσείς δημόσια θα ήταν να φύγει από πάνω μου η ταμπέλα της "γραφικής", και ενδεχομένως η δική σας ιστορία, που θα καταθέσετε σαν παρακαταθήκη για τους άλλους χρήστες του Ίντερνετ, να αποδεικνυόταν μελλοντικά ωφέλιμη και σε δικό μου πρόβλημα. Έτσι πάμε μπροστά ως κοινωνία: ενεργοί πολίτες, με αλληλεγγύη και ενσυναίσθηση)

Άρα λοιπόν, θα σκέφτεστε εκεί στη WIND ότι "αφού μου λύσατε το πρόβλημα, δεν έχω λόγο να το συνεχίσω. Τι άλλο θέλω από σας;" Δεν πάει έτσι. Δεν με ενδιαφέρει το τομάρι μου και μόνο, όπως έχουν συνηθίσει οι ελληνικές εταιρίες να συμπεραίνουν για την πελατεία τους. Με ενδιαφέρει το όφελος που απέσπασα για τον εαυτό μου να γίνει κοινό κτήμα. Οπότε, προχωράω στο επόμενο βήμα: να αποκτήσω τα αντίγραφα των ηχογραφημένων κλήσεών μου με τη WIND για όλο το διάστημα που διήρκεσε η ταλαιπωρία μου, ώστε να διαπιστώσω αν όντως καλά θυμάμαι τις παραλείψεις της εταιρίας σας στη συνεννόηση που έγινε μεταξύ μας. Αν διαπιστώσω ότι όντως όλα αυτα που θεωρώ παραλειπόμενα ειπώθηκαν από τους εκπροσώπους σας, δεν έχω παρά να σας ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη. Αν όμως διαπιστώσω ότι όντως υπήρχαν παραλείψεις και ασυμφωνίες, θα διεκδικήσω το δίκιο μου. Και θα καταγράψω εννοείται τις σχετικές ενέργειες στις οποίες θα προβώ, ως παρακαταθήκη, όπως είπα.

Την Παρασκευή 30/11 πήγα στο κατάστημα της WIND εδώ στο Αργοστόλι προκειμένου - όπως με ενημέρωσε η ευγενέστατη υπάλληλος στο 13800 την προηγούμενη μέρα - να στείλουν το αίτημά μου μέσω fax στα κεντρικά της εταιρίας. Ευγενέστατη και στο κατάστημα η υπάλληλος, έστειλε το fax και κοινοποιώ εδώ τη φωτογραφία:

Το φαξ που έστειλαν εκ μέρους μου στα κεντρικά της εταιρίας από το κατάστημα Αργοστολίου
(τα προσωπικά μου στοιχεία τα έχω καλύψει εννοείται)
Φαντάζομαι να έχετε καταλάβει πλέον ότι δεν αστειεύομαι. Οι χρήστες ταυτοποιούνται και οι κλήσεις καταγράφονται για τη δική μας ασφάλεια, ΠΟΣΕΣ φορές το έχουμε ακούσει, από ΠΟΣΕΣ εταιρίες. Καμία εταιρία βέβαια δεν περιμένει ότι ο συνομιλητής στην άλλη άκρη θα τις ζητήσει. Εγώ τις ζητάω. Και πάω τώρα να δημοσιεύσω και να στείλω εκ νέου στη φόρμα επικοινωνίας, παραμένοντας πάντα στη διάθεσή σας για όποιες τυχόν διευκρινίσεις χρειαστείτε :)

Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Μ.Θ.

Να πω ότι η σύνταξη αυτής της ανάρτησης μου πήρε μόλις μισή ώρα, ενώ ακούω αγαπημένη ροκ μουσική. Το deadline της Πέμπτης που ανέφερα στην προηγούμενη ανάρτηση το πρόλαβα, άλλο deadline δεν έχω άμεσα, ξεκούραστη είμαι, τα σκουπίδια της τηλεόρασης μου είναι παντελώς αδιάφορα, πάντα βρίσκω τρόπους να χρησιμοποιήσω τον πολύτιμο χρόνο μου εποικοδομητικά. Και τέλος, μερικά στατιστικά: 77 αναγνώσεις η προηγούμενη ανάρτηση, επειδή λόγω πίεσης χρόνου την έβαλα μόνο στην προσωπική μου σελίδα στο Facebook. Πάω τώρα να τη δημοσιεύσω και σε άλλα social media, μαζί με αυτήν εδώ. Είμαι μέλος σε διάφορες ομάδες που θα ενδιαφερθούν να μάθουν πώς έλυσα τα προβλήματά μου, και πως έχω σκοπό να το συνεχίσω παραπέρα. Με καμία διάθεση εκβιασμού ή εκδικητικότητας: απλά οι πολίτες έχουν ξεχάσει να διεκδικούν τα αυτονόητα δικαιώματά τους. Εγώ τους δείχνω ότι ΓΙΝΕΤΑΙ :) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου