Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

"Κοινωνική Ευαισθησία" ALPHABANK

Ενημέρωση 24/12/2014: Οφείλω να αναφέρω εδώ ότι η Alphabank ανταποκρίθηκε τελικά στην επιστολή μου με θετικό τρόπο: μού ζήτησαν συγγνώμη για την ταλαιπωρία και προχώρησαν στην έκδοση των απαραίτητων στοιχείων για να διενεργώ συναλλαγές εκ μέρους της αδελφής μου. Επιπλέον, σήμερα είχα κλήση από το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας της Τράπεζας: πήραν για να μου πουν ότι βρήκαν πολύ σωστή την ιδέα μου για θέσπιση ειδικών διαδικασιών για την εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα ΑΜΕΑ και μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Εγώ νιώθω ικανοποίηση που η δική μου εμπειρία θα χρησιμοποιηθεί για την αποφυγή περιττής ταλαιπωρίας συνανθρώπων μου που θα βρεθούν μελλοντικά σε παρόμοια θέση. Το έχω ξαναπεί: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ. Ανοιχτά, δημόσια, παντού. Για το ΚΟΙΝΟ καλό... όχι μόνο το δικό μας.

Δημοσιεύω εδώ επιστολή που υπέβαλα στη φόρμα επικοινωνίας του επίσημου site της Alphabank. Αν και έγραψα αρχικά ότι θα προβώ στη δημοσίευση της επιστολής αν δεν είχα απάντηση σε 24 ώρες, τελικά περίμενα ένα μήνα. Και απάντηση δεν έχω λάβει ακόμα. Και την αίτηση την είχα υποβάλλει στο τοπικό κατάστημα την 1η Οκτωβρίου...

Σίγουρα το εν λόγω θέμα δεν είναι από τα πιο σοβαρά και επείγοντα στην παράνοια που ζούμε. Αν το άφηνα όμως στο "δε βαριέσαι" θα ήταν μια ακόμη ήττα - έστω μικρή - αλλά ήττα.

Βαρεθήκαμε να μας δουλεύετε, και να το παίζετε ταυτόχρονα και τάχαμου κοινωνικά ευαισθητοποιημένοι. Το συμπέρασμα από ένα ακόμη επεισόδιο στο τραγικό έργο που λέγεται "αναπηρία από ιατρικό λάθος, ατιμωρησία γιατρών και αδιαφορία κοινωνίας" είναι ότι ΚΑΙ οι τράπεζες (δλδ όχι μόνο το ΚΕΠΑ) βλέπουν με καχυποψία τον ανάπηρο και τον προστάτη του... και αν όχι καχυποψία, τουλάχιστον αδιαφορία. Υποκριτές.

Η επιστολή:



Αγαπητοί κύριοι(-ες),



Γράφω για να εκφράσω την αγανάκτησή μου για τον τρόπο που χειρίζεστε την υπόθεση της αδελφής μου Θεοδώρας Θεοφιλάτου, ετών 46, κάτοικο Αργοστολίου Κεφαλονιάς.



Η αδελφή μου πάσχει από ανοξική εγκεφαλοπάθεια (λόγω ιατρικού λάθους) από το 2005. Το 2013 πήρε πιστοποιητικό αναπηρίας 80% εφ'όρου ζωής από το ΚΕΠΑ. Αρχές 2014 εγκρίθηκε η αίτηση που υποβάλαμε (λειτουργώ εγώ εκ μέρους της ως δικαστικός συμπαραστάτης) για την καταβολή Προνοιακού επιδόματος, αφού είχα υποβάλει όλα τα σχετικά δικαιολογητικά για τη δημιουργία λογαριασμού στην Alphabank όπου θα καταβάλλεται το επίδομα. Από την Πρόνοια μου είπαν να ζητήσω κοινό λογαριασμό (εγώ και η αδελφή μου), όπου η δικαιούχος (η αδελφή μου) θα είναι το πρώτο όνομα. Για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω, η τράπεζα με ενημέρωσε ότι αυτό δεν γίνεται και ότι ο λογαριασμός θα πρέπει να είναι ατομικός. Τέλος πάντων, δεν έφερα αντίρρηση, δημιουργήθηκε ο λογαριασμός και μου έδωσαν το βιβλιάριο.



Όμως επειδή είμαι πολυάσχολη, και εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες (καθηγήτρια πληροφορικής είμαι), ζήτησα να μου δοθούν κωδικοί για web banking και κάρτα για αναλήψεις ΑΤΜ. Στο σημείο αυτό επικοινώνησαν με το νομικό τμήμα στην Αθήνα και με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να κάνω σχετική αίτηση, η οποία θα περάσει από το νομικό τμήμα της Αθήνας για να μου παραχωρηθούν οι δυνατότητες αυτές. Την προηγούμενη βδομάδα πέρασα από την τράπεζα και αν και η αίτηση έχει ημερομηνία 1/10/2014 (!!!), μού είπαν ότι ακόμα δεν έχουν νεότερα και ότι αυτές οι αιτήσεις ΑΡΓΟΥΝ.



Και τώρα για τα ερωτήματά μου:



1) Δεν φτάνει η δυστυχία μας με το άδικο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η οικογένειά μου, δεν φτάνει η ταλαιπωρία μου σε επιτροπές, δικαστήρια, κλπ. φορείς δημοσίου για να αναζητώ την ΕΛΑΧΙΣΤΗ δικαιοσύνη για τη ζημιά που έκαναν στην αδελφή μου, πρέπει να ταλαιπωρούμαι και να αντιμετωπίζομαι ως ύποπτη εκμετάλλευσης αναπήρου ΚΑΙ από την Alphabank;



2) Δεν θα ήταν πολύ πιο απλό αν ο εν λόγω λογαριασμός ήταν, όπως πρότεινε η Πρόνοια, κοινός, ώστε να μην υποχρεούμαι να χάνω τον χρόνο μου ψάχνοντας τρόπο να εξοικονομήσω χρόνο; Τα δικαιολογητικά ΟΛΑ τα έχω θέσει στη διάθεση της Τράπεζας. Πού είναι το πρόβλημά σας;



3) Αν είχατε την κοινωνική ευαισθησία που διαφημίζετε, δεν θα έπρεπε να προωθούνται κατά προτεραιότητα οι υποθέσεις που άπτονται σοβαρών κοινωνικών προβλημάτων;



Σας ενημερώνω ότι με το παρόν μήνυμα ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΥΘΥΝΗ ΔΕΝ ΕΠΙΡΡΙΠΤΩ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ALPHABANK ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ, οι οποίοι με προθυμία με εξυπηρέτησαν και επιπλέον λόγω της μικρής τοπικής κοινωνίας, γνωρίζουν το τραγικό συμβάν της αδελφής μου και έδειξαν ενδιαφέρον και ευαισθησία. Οι αιχμές μου απευθύνονται στο αρμόδιο προσωπικό των κεντρικών γραφείων της ALPHABANK, και ειδικότερα στο τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας ISO 9000 το οποίο θα έπρεπε να είχε προβλέψει διαδικασία για τη διαχείριση ειδικών περιστατικών.



Τέλος, αν δεν έχω λάβει απάντηση εντός 24 ωρών θα προχωρήσω στην κοινοποίηση της επιστολής αυτής στο blog μου agrypnocoma.blogspot.gr. Αν ρίξετε μια ματιά εκεί θα διαπιστώσετε ότι οι αναρτήσεις μου για θέματα κοινωνικά και εκπαιδευτικά έχουν αρκετά μεγάλη διείσδυση στις αντίστοιχες κοινότητες και συνήθως φέρνουν αποτελέσματα.



Με εκτίμηση,



Ασημίνα Θεοφιλάτου

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Η/Υ

Καθηγήτρια Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση

Γερουλάνου 12,

Αργοστόλι 28100

Κεφαλονιά


2 σχόλια:

  1. Επίσης καλό θα ήταν να κάνεις επικοινωνία σχετικά και με:
    1) Τραπεζικό Διαμεσολαβητή
    2) ΓΓ Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr - φόρμα καταγγελίας καλύτερα, όχι την επικοινωνίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα διευθετήθηκε. Το λέω και το ξαναλέω: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ. Αλλιώς να δεχτούμε ότι είμαστε τα ζώα που νομίζουν και να μην έχουμε παράπονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή