Κυριακή, 29 Ιουνίου 2014

Καμαρώστε το Υπουργείο που θέλει να μας αξιολογήσει

Τη βδομάδα που πέρασε είναι βέβαιο πως ο κάθε εμπλεκόμενος έχει από μια ιστορία να πει για το myschool... η δική μας πιστεύω πως ξεπερνάει κάθε όριο λογικής.

Στο Εσπερινό Γυμνάσιο - Τάξεις Λυκείου Αργοστολίου "δουλεύουμε" στη νέα online πλατφόρμα του Υπουργείου συνολικά 6 τάξεις (α,β,γ Γυμνασίου - Α,Β,Γ Λυκείου, η Δ λόγω Πανελλαδικών είναι ευτυχώς στο Νέστορα) . Καταφέραμε και περάσαμε όλα τα δεδομένα, κάναμε τα απαραίτητα βήματα για την εξαγωγή των τελικών αποτελεσμάτων και όλα "πήγαν καλά" για όλες τις τάξεις πλην μιας: της Β' Εσπερινού Λυκείου. Στην τάξη αυτή όλοι οι μαθητές προάγονται, ενώ είναι ολοφάνερο ότι αποκλείεται με το νέο σύστημα να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Επίσημη οδηγία για τον αλγόριθμο υπολογισμού δεν είχαμε οπότε αναγκαστήκαμε να αναζητήσουμε "ιδέες" σε blog και forum... μέχρι που έκανα τη σκέψη "μήπως έχουν βάλει στον υπολογισμό της Β' Εσπερινού τον αλγόριθμο της Β' Ημερήσιου Λυκείου αντί για το ΠΔ 68/2014 που ισχύει με το Νέο Λύκειο; Μα είναι δυνατόν να έκαναν τέτοιο λάθος;;;" και διατυπώνω την Τρίτη 24/6 το ερώτημα αυτό στην ειδική φόρμα καταγραφής προβλημάτων στο helpdesk του myschool. Την Παρασκευή 27/6, αν και το ερώτημα είχε παραληφθεί για διεκπεραίωση, ήταν ακόμα σε εκκρεμότητα 3 μέρες μετά την καταχώρισή του, εν μέσω της πιο κρίσιμης περιόδου της σχολικής χρονιάς. Έχοντας ακούσει "φήμες" για πρόσφατες τροποποιήσεις στον αλγόριθμο - λέω "φήμες" γιατί επίσημη ενημέρωση ποτέ δεν ήρθε - σκέφτηκα να ξανακάνω από την αρχή την ενημέρωση τελικής επίδοσης, με την ελπίδα ότι και η λύση του θέματος της Β' Εσπερινού Λυκείου θα είχε περαστεί στο σύστημα. Τα αποτελέσματα ήταν ακριβώς τα ίδια: όλοι προάγονται. Και τότε πρόσεξα το κουμπί "i" δίπλα στα ονόματα των μαθητών της τάξης, και κάνοντας κλικ πάνω σε αυτό είχα την εξής εικόνα (τα στοιχεία των μαθητών έχουν σβηστεί για ευνόητους λόγους)

Στο κόκκινο κύκλο φαίνεται το "παραθυράκι" που άνοιξε μετά από κλικ στο "i": υπολογίζει με βάση Μ.Ο. >9,5 (παλιό σύστημα) που ισχύει για τη Β' Ημερήσιου και όχι τη Β' Εσπερινού!


Πήγα και στην Α Λυκείου για σύγκριση και βλέπω αυτό:

Στην Α' Εσπερινού υπολογίζει σωστά με Μ.Ο.>10 (Νέο Λύκειο)

Ναι, είναι γεγονός: το Υπουργείο έχει βάλει για τη Β Εσπερινού* (Νέο Λύκειο) τον αλγόριθμο υπολογισμού της Β Ημερήσιου (παλιό σύστημα).

Κατόπιν τούτου:

1) Φταίω εγώ να περάσω στην καρτέλα των μαθητών της Β' το τελικό αποτέλεσμα "προάγονται" που δίνει το myschool;

2) Φταίω εγώ που αναρωτιέμαι με ποιο δικαίωμα θα με αξιολογήσουν εμένα ως "ελλιπή" που αρνούμαι να συμμετάσχω στη διαδικασία ΑΕΕ, όταν οι ίδιοι και στο πλαίσιο του ίδιου ΕΣΠΑ κάνουν τέτοια χοντρά λάθη; Εγώ έχω το δικαίωμα να αξιολογήσω την ανικανότητά τους;

3) Φταίω εγώ να μην προσέλθω στο σχολείο μου την ερχόμενη εβδομάδα μετά την αδικαιολόγητη παράταση του σχολικού έτους; Πλην των ωρών για τη διεκπεραίωση των υποχρεώσεων που αφορούν στις Πανελλαδικές, γεγονός για το οποίο ήμουν φυσικά ενήμερη. Ακούστηκε ότι αυτό γίνεται για να εξοικονομηθούν χρήματα από τις υπερωρίες που θα ήταν υποχρεωμένο το Υπουργείο να πληρώσει σε εκείνους που θα έκαναν την καταχώριση των βαθμών. Ας μην με αποζημιώσουν για την εργασία αυτή, δεν πειράζει. Για τις εργατοώρες που έχω χάσει προσπαθώντας να βγάλω άκρη με τα απαράδεκτα λάθη και τις παραλείψεις του Υπουργείου, θα με αποζημιώσουν;

*διευκρινίζω για όσους δεν γνωρίζουν ότι το εσπερινό λύκειο διαρκεί 4 χρόνια, η Α' + Β' Εσπερινού αντιστοιχούν στην Α' Ημερήσιου και ισχύουν για αυτές οι ίδιες διατάξεις, δλδ εν προκειμένω Νέο Λύκειο, τράπεζα θεμάτων κλπ. -

1 σχόλιο:

  1. Τι να πεις και τι να ομολογήσεις. Αλήθεια ο χαρακτηρισμός φοίτησης είναι σωστός; μαθητή με ΓΜΟ 18,4 της Δ'Λυκείου τον βγάζει "Λίαν Καλώς". Οι τυχάρπαστοι που ανέλαβαν να φτιάξουν την εφαρμογή αυτή και πληρωθηκαν αδρά γι' αυτό τι έχουν να πουν ;

    ΑΙΣΧΟΣ κύριοι. Αποτύχατε παταγωδώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή